Saturday, April 25, 2009

kejutan untuk hari bersejarahku

12.00 > tengah malam.....

jeng...jeng...jeng.....

emmm tetiba jer bunyi ketuk pintu, gaya cam kenal... x kan lah plak.... kata balik esok!!!!
bunyi lagi... sapa lah tetamu yang tak diundang ni... memekak jer....
buka jer pintu "happy birthday"

waouuuuu terkejut giller... hehehehe x sangka nak dapat kejutan daripada kema n saiman... memang tak terduga... pandai ek kema!!!!.. kata balik UKM esok.... cam tu r, tiap2 tahun dae je suprise darinya menjelang hari bersejarah kawan2....terima kasih untuk semua ini... tq kema n tq sai... pengalaman ini akan terpahat di hati ecah untuk selamanya... hehehehehe...

Pengalaman pertama potong kek...dah tu disponser leh akma... rasa sangat terharu, tak mampu diungkapkan dengan kata-kata.

akma,
andai kata awk tidak melakukan ini semua pun... memang saya tahu, awk memang sahabat yang terbaik buat saya...begitu gak ngan awk sai.... x perlu diragui....

Terima kasih juga untuk Farihah, Poh Sing, Ustazah kita kat atas sana ( Yumie, Athirah n Hidayah) yang tidak lupa hari lahir sy.... terima kasih kerana sudi menjadi sahabat saya... semoga ukhwah ini berkekalan hingga ke akhir hayat... anda juga merupakan sahabat terbaik buat saya.

kepada sahabat-sahabat saya yang lain, saya ucapkan terima kasih kerana memilih saya untuk menjadi sebahagian daripada sahabat anda... n kita sebagai manusia biasa mempunyai kelemahan iaitu, tidak semua perkara kita mampu ingat dalam satu masa...n saya tidak berkecil hati anda terlupa hari lahir saya..... bagi saya, anda juga merupakan sahabat yang terbaik buat saya!!!!!

thanks kerana sudi menjadikan saya sebahagian daripada sahabat anda!!!!!

1 comment: